مشاوره تخصصی روانشناسی و مشاوره

مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین

بایگانی

ریشه خیانت از کجا ناشی می شود؟چرا زوجین خیانت را انتخاب می کنند؟

بحث تنوع‌طلبی بخش دیگری است که امروزه روز دامن خیلی‌ها را گرفته است. اینکه گروهی از مردان از امکاناتی که در اختیار دارند استفاده می‌کنند تا با ایجاد روابط متعدد علاوه بر به هم زدن زندگی آرام خود، سرگشتگی ناشی از بی‌سامانی‌های رابطه‌های خود را از یاد ببرند.

ریشه خیانت کجاست؟


خیانت و دلایل و کششهای آن کاملا خلاف اخلاق به نظر میرسد اما مرزبندی اخلاق به ما نشان خواهد داد که این اتفاق تا کجای ماجرا تقصیر طرفین است. رعایت حقوق جنسی طرف مقابل در روابط اجتماعی ما به شکلی که شخصیت در آن مخدوش نشود از هر چیزی مهمتر است. به هنگام قرار ازدواج زن و مرد متقابلا متعهد میشوند رفتار جنسیشان را طوری تنظیم کنند که  شخصیت طرف مقابل عرفا مخدوش نشود.

 اولین مورد کمتوجهی همسران نسبت به یکدیگر بعد از ازدواج است. دختر یا پسری که پیش از ازدواج طرف خود را مرد یا زن رؤیاهایشان میدیدند بعد از مدتی که دوران فصلشان به وصل رسیده دلزدگی نسبت به هم پیدا میکنند. این بیتفاوتیها در ازدواجهای امروز نسبت به قدیم بیشتر دیده میشود که این ماجرا بیدلیل اتفاق نمیافتد. خانمی که در منزل برای خود به اندازهای که به ظاهرش برای بیرون رفتن اهمیت میدهد وقت نمیگذارد یا همسری که تمام خستگی و انرژی منفی محیط کارش را با خود به خانه میآورد طبیعی است که بعد از مدت کوتاهی درهای بیتوجهی را روی همدیگر باز میکنند.

 مسئله بعدی مسئله مالی است که این روزها بیش از هر چیز پایه زندگیها را تشکیل میدهد؛ موردی که تا چند سال پیش به این اندازه مشکلساز نبود. اگر مردی نتواند برای شروع زندگی مقدار قابل قبولی پول برای تامین زندگی خود دست و پا کند در همان اوایل زندگی زن با ویژگیهایی که دارد ممکن است با وعده و وعیدهای باطل محیط، دچار لغزش شود و به راحتی با ویژگیهای مردانه تحت اغوا قرار گیرد و بلغزد.

 بحث تنوعطلبی بخش دیگری است که امروزه روز دامن خیلیها را گرفته است. اینکه گروهی از مردان از امکاناتی که در اختیار دارند استفاده میکنند تا با ایجاد روابط متعدد علاوه بر به هم زدن زندگی آرام خود، سرگشتگی ناشی از بیسامانیهای رابطههای خود را از یاد ببرند.

  مورد دیگر توجه نکردن به ویژگیهای جسمی دو طرف است. اینکه یک فرد بنا به هر دلایلی زودتر از موعد یائسگی را تجربه میکند هم مشکل بزرگ دیگری است که روابط را سرد و طرف دیگر را به سمت روابط دیگر و برآورده کردن نیاز خود سوق میدهد. از کار افتادگی جنسی مشکلات زیادی را به زندگی وارد میکند اما متاسفانه راهحلی در این مورد برای هیچیک از طرفین به جز جدایی در قانون و عرف تعریف  نشده است.


بهترین مشاوره, خیانت,دلایل خیانت زن ومرد,بهترین روانشناس,زندگی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
moshavere

نظرات  (۱)

برای همه چیز آموزش هست و لی برای خوب زندگی کردن  چطور؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی